Nej nu får det bli andra bullar minsann!

På semestern hette det "unna sig något" som sedan mer eller mindre fortsatte med även efter semestern. Och nu efter i lördags, men en hel del onyttigheter och kalorier i form av olika flytande tillbehör så får det nu vara stopp!

Igår körde jag igång med strikt GI igen, och trots en del onyttiga förslag från Fredriks sida så lyckades jag ändå komma lindrigt undan med 2 bitar mörk choklad och lite rostade & saltade solrosfrön. Muuuums! ;)

Det blev GI lasagne till middag igår (och rester av det till lunch idag)



... där man har skivad squash emellan köttfärslagren istället för lasagneplattor. Supersmaskens och väldigt omtyckt av resten av familjemedlemmarna också! 


Hoppade upp på vågen igår och den visade +1,5 kg sen sist, vilket resulterar i en total viktnedgång på 13,8 kg istället för 15,3 kg. SUCK! Deprimerande, men också en fot i röven.

Det var på eftermiddagen efter måltid i magen, men ändå.. illa!

Nää, nu är det minsann strikta tag som gäller igen.
Så jag når mitt förbaskade mål nångång :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linda

hej hej!!undrar var du har köpt dom snygga blåa jeansen du har på dig på ngn bild??

mvh

2009-09-08 | 15:03:56
Carina

Känner så väl igen mig.

2009-09-08 | 16:09:47
http://justmintoo.blogg.se/
Line

se väldigt gott ut. oj så hungrig jag blev nu

2009-09-08 | 20:19:48
http://www.linsanslycka.blogspot.com