Ibland är det det lilla, som gör`t! :)

 
 
 
SILVER-stuk innan...
 
 
 
Den fantastiska nyinköpta tavlan ♥
 
 
 
Nu lite mer GULD-isch. I like! 
 
Kan förresten berätta att den maffiga ramen som tavlan sitter i inhandlades på loppis för 30 kr! Det satt en (i mina ögon) trist oljemålning i den vid inköp. Lite guldig sprayfärg och en sväng till glasmästar`n så fick jag perfekt utskuret glas ditsatt. Hunken fixade bakstycke och upphängningsanordning *tips!
 
 
Visst blev den helt ljuvlig?
 
 
 
PS Jag har en till tavla under construktion. Soon to be shown....
 
 
 
 
 
Och den snygga trådkorgen aka fruktkorg är köpt på TGR för inte ens en ynka 50-lapp. Turkos då...
 
 
 
 
... men med lite guldfärg även här så passar den bättre in hemma hos mig!
 
 
 
 
 
Ibland är det det lilla, som gör`t! :)
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)