Härlig fredag!

 
 
Började min lediga fredag med att passa två små godingar, Wille & Loke, på morgonen ♥ Jack och Wille leker så fint ihop och lilla Loke var så snäll så.. så allt gick som en dans, även om ljudnivån på 2-åringarna var över rekomenderad gräns till och från - lika vilda båda två! ♥
 
Tog fotot ovan på Loke idag faktiskt. Man får ju passa på när man har småttingar på besök som faktiskt kan ligga/sitta still i alla fall några sekunder, även om det faktiskt var full fart på Loke idag... Som ni ser var jag tvungen att muta med Neos munspel på ett par av bilderna :) 
 
 
 
Storebrossan William har jag också fotat när han var ungefär i lillebror Lokes ålder ♥
 
 
Dagen följdes av lek i blåsten utomhus, pulled pork middag med hemmagjorda semlor till efterrätt och filmmys i biorummet. Har jag visat det för er förresten? Vårt biorum? Det kommer bild på det framöver annars. Nu fortsätter jag och Hunken fredagsmyset med filmen Avatar, sjukt bra film enligt mig. Detaljerna är enastående! 
 
 
 
Ha en underbar fredagskväll! 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


steph

Åh tusen tack min fina vän för en underbar start på fredagen och tack snälla för barpassningen av mina vildar <3 så himla fina bilder och liite lika är de allt mina pojkar :)

2015-01-18 | 23:35:27