Frukosten

Nu är min frukost uppäten. Mums, för en gångs skull så blev min äggröra väldigt god. Som jag berättade innan, så är jag inte speciellt förtjust i ägg, men jag börjar kanske vänja mig?

Äggröra med 2 ägg, en matsked grädde, salt och 3 skivor rökt skinka.

5 stekta squash ringar och några sockerärtor, med salt.


Yummie!


Dagis - samtalet blev inställt. Typiskt. Jag som faktiskt sett fram emot det :)  Men men, det blir väl ev i nästa vecka dåra...


Strax kommer min mamma hit och vi ska åka och titta på golv. Jovisst! För, vi ska nog göra om vårat kök. Helt nytt kök med golv. Ska bli underbart och det kommer bli SÅ fint! Ska också måla väggarna och taken, lika bra att göra det ordentligt ju! När man ändå håller på.....



Sånt här golv är jag sugen på, SÅ snyggt!


Eller vad tycker ni?? :)

Vill ha plattor eller matta, inte målat trä som på bilden...



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cecilia

Ett tips bara... Om man väljer klickgolv eller klinkers så blir golvet så hårt att stå på o på kinkers går allt sönder som man tappar. O man står ju en hel del i köket. Så ett tips är att ta "platsmatta" vet inte vad det heter. JAg o min sambo skall oxå göra om köket nu o vi ska ha "pastmatta". Ett litet tips bara! Ha en bra dag!

2009-02-05 | 10:58:27
http://skogscilla.blogg.se/
Madde

din frukost såg mumma ut! Har faktiskt själv handlat hem ägg och goa grejor så jag kan GI:a lite :)

Och golvet var jättessnyggt. Kör på det!

2009-02-05 | 12:44:32
http://tildesmamma.webblogg.se/
emelie

super snyggt golv!!

klart vi ska ta den där fikan vi har snackat om så länge...

när kan du??

2009-02-05 | 13:25:36
sassa

hej gumman , tack för hjälpen.



Kram.

2009-02-05 | 13:40:33
http://sandram.webblogg.se/
Fia

Jag gillar inte plastmatta, och inte klinker i ett kök heller ;). Väldigt smidigt och enkelt att torka av, men tappar man ett glas går det i tusen bitar. Och vilka fingrar är experter på det, om inte barnfingrar ;).



Annars tycker jag det var jättesnyggt och kul med lite ovanligt.



2009-02-05 | 19:35:32
http://fiansess.blogg.se/