Hairbell - funkar det verkligen?

 

Kopierad info och bild; 

HAIRBELL - Påskynda din hårtillväxt!

RESULTAT:

  1. Ditt hår kommer att växa tre gånger snabbare i genomsnitt
  2. Ditt hår kommer att bli mjukare och glansigare,
  3. Resultat som varar flera månader/veckor (När du slutar använda Hairbell börjar ditt hår växa normalt inom några veckor. Hairbell stimulerar inte håravfall) .
  4. Bevisad effektivitet och testat på alla hårtyper,
  5. En synlig minskning av håravfall.

HAIRBELL har kliniskt visat sig öka hårväxten upp till tre gånger. Inom fyra månader kan håret växa mer än den skulle på ett år. Det kommer att tillåta dig att ha vackrare, blankare och starkare hår.

 
 
Någon som har testat Hairbell?
 
Jag har nyss fått möjligheten att prova det och jag väntar med spänning på leveransen. Det jag hittat är bara positiva åsikter, och fantastiska resultat, det ska dock inte lukta så gott.. Men då det endast ska användas i hårbotten, vilket innebär att man tar "vanligt schampo" i resterande del av håret, så borde det ju ändå lukta gott efteråt? Eller? Hm... Ska bli kul och se om det bara är fejk eller om det faktiskt är så bra som alla påstår?
 
Jag som har tunt och fint hår skulle gärna uppskatta både fyllighet och längd - älskar att ha långt hår! Håll tummarna så återkommer jag med resultat sedan :p 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Länge funderat om såna här produkter fungerar, vill gärna testa, ska bli spännande att se hur ditt resultat blir :)

2015-01-21 | 22:03:41
http://evelinalinnea.blogg.se
Anonym

Jag köpte hairbell för att testa och se om miitt hår växte och jag tyckte minsann att det hjälpte allra helst de hår som gått av på mig, växte ut snabbt ;) dock tyckte jag att mitt hår blev ganska torrt av de men hoppas du blir nöjd. Kramar Fina ;)

2015-01-22 | 13:50:46
Anonym

Jag köpte hairbell för att testa och se om miitt hår växte och jag tyckte minsann att det hjälpte allra helst de hår som gått av på mig, växte ut snabbt ;) dock tyckte jag att mitt hår blev ganska torrt av de men hoppas du blir nöjd. Kramar Fina ;)

2015-01-22 | 17:53:26