Min egna lilla tvättstuga, snart klar!

 
Bastu VS Tvättstuga;

 
Hunken och jag har ett jädra teamwork i nästan allt vi gör, även i min lilla tvättstuga. Jag målade lister och dörrfoder en sista gång och i lördags var det äntligen dags att handla hem bänkskivan och fina mattan, som jag redan sett ut för längesen :p
 
 
 
FÖRE: (bastu) 
 
 
 
EFTER: (tvättstuga)
 
 
Visst blir det fiiiint? ♥
 
 
Till höger på bilden, där bänkskivan slutar *pekar* DÄR, ska tvättmaskin & torktumlare in på höjden (staplade på varandra alltså) Innan vi kan förflytta maskinerna in i tvättstugan så krävs det lite pill med det tekniska; vatten och avlopp ska dras. En kontakt behöver vi ju också, så imorrn ringer vi elektrikern.
 
Jag ska också inföskaffa lite annat smått och gott, innan det är helt klart. Men nu är vi i alla fall en bra bit påväg, shohoo! 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Viken förvandling! Ni är verkligen duktiga!

2014-02-01 | 14:33:24
http://evelinalinnea.blogg.se