Söndag

 
Underbara rosor som vi fått av fina vänner ♥
 
 
Vi firande in lördagen med att åka till det blå/gula varuhuset; Ikea. Jag, en kompis, Ninni & Neo. Mys! Handlade dock uberlite för en gångs skull... Vi ska nog påbörja renoveringen av vårt sovrum framöver och jag kikade på lite grejer vi behöver till det - när det är klart alltså... (dvs när vi tapetserat om, målat osv) 
 
Vårt sovrum är faktiskt det rummet som vi inte gjort någonting alls med, what so ever, sedan vi flyttade in. Till och med pannrummet har vi målat! :D Konstigt egentligen, men det har lixom inte känns som någon större brådska... Men nu är jag rätt trött på den blåa färgen och vill göra sovrummet till mitt - till vårt ♥ Ska bli kul! Ni hänger väl med?
 
 
Annars har söndagen både hunnit med simskola och bullbak... Ninni älskar sin simskola och sån tur hon hade att hon hamnade med kompisen från simlekis, utan att vi visste om det!
 
 
Glädje, när de såg varandra i omklädningsrummet. Underbart ♥
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)