Helgmys

 
Vi började fredagsmyset med att gå en tur i skogen tillsammans med mormor på eftermiddagen. Efter det åt vi middag tillsammans och sedan for jag & Hunken, Ninni & Neo in till stan för att gå på Bio då filmen Flygplan hade premiär!
 
 
 
Godis, dricka och glasögon - Check! Jack hade egentid med mormor undertiden och ni kan tro att Ninni och Neo tyckte det var roligt att gå på bio ♥
 
 
Idag började vi dagen med att fara in till mitt jobb för att Neo skulle få gå på sin gympa. Han älskar det! Sedan blev det en tur på stan för att sedan möta upp resten av familjen för att inta lunchen på en restaurang, lyx! (och gott!) Nu ska vi ta en kopp kaffe i lugn och ro innan det är dags för mig att fortsätta måla taket i sovrummet. Puh! 4 "ribbor" hann jag sist, sedan vaknade Jack.. så, nu är det bara de andra 58 (typ) stycken kvar ;) 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)