Sjukstuga

 
 
Jahopp, jag som skröt så vackert till kollegan om "att vi minsann klarat oss från höstsjukdomar"... Tjosan! Feber och sjukt jobbig hosta (hostan from hell!) hos vår lilla Jack. Så, nu ser jag fram emot sömnlösa nätter och kräk, eftersom han just hostar tills lungorna hoppar ut och tillbaka och därmed tar med sig allt på vägen upp :(
 
 
En positiv sak är att jag mitt i allt har hunnit tapetsera det sista i vårt sovrum. Hurra! Det tog bara tre kvällar från kl 19.00-22.00.... :p Men nu är det klart som sagt. Tapetlimmet åker iofs troligtvis fram snart igen, då jag har beställt en tapetrulle som jag hittade billigt. Vi får la se om den passar i rummet som detalj, eller om jag ska använda den till nåt annat skoj :)
 
Så, sista natten i vardagsrummet - känns gött! Men som sagt, om det blir nåt sova av i natt veti tusan. Hunken håller på med stackars Jack just i detta nu. Hostmedicin, alvedon, näsdroppar, varm dryck, vatten.... men inget hjälper vår lille slagna hjälte ♥
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)