Usch så fort det går..

 
 
Ovan ser ni köket - och den nyaste tavlan i hemmet. Favvo ♥ Skulle dock vilja ha den i större fortmat. Undrar om någon förstorar upp en redan befintlig bild nu för tiden...? (har den endast på utskrivet foto, inte som jpg el likn.)
 
 
 
Hejda tiden! Fasiken vad fort tiden går. Snart är vi inne i december med allt vad det innebär. Lappar om lucia och julledighet ska in i rappet, och hur går det med julklapparna? Djeeses... 
 
 
I år får jag världens bästa julklapp! Att mina två bröder (de bästa!) och finaste svägerskan kommer hem över jul är förstås en av dem, men att få gosa med min brorsdotter för första gången (som då hunnit bli nästan 8 månader!) är helt klart den absolut bästa av alla! ♥ Skype i all ära men vad är väl det mot riktigt kel? Bus! 
 
 
Längtar.
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


evelina

Håller med dig, dagarna bara rusar iväg! 1a advent om 2 veckor?! Vilken härlig jul du får med nära och kära! Jag ska faktiskt fira jul med min ena syster och vi har inte firat just julafton tillsammans sen jag flyttade hemifrån - för 7 år sen!

2013-11-17 | 20:17:20
http://evelinalinnea.blogg.se
Anonym

Gudars sis! Bara 28 dagar kvar. 28!! Herreminje! Kan bara inte bärga mig!!!!!!!!

2013-11-25 | 05:39:23