Stringhyllan är uppe!


 
 
Köpte T R E stringhyllor på loppis för ett par år sedan (de var ju billiga!) En blev i ordninggjord, vit och fin, men de andra har legat orörda sedan dess - fram tills nu! I helgen plockade jag fram stringhylla nr 2 och för ett tag funderade jag på att även måla hyllplanen vita även på den.... men så ångrade jag mig och den smäcktes upp av Hunken helt trä-ren och i lite slitet skick. 
 
 
Hade ni målat hyllplanen vita? Eller behållt den som den är?
 
 
Blev rätt nice ändå. En härlig kontrast till vårt annars så vita, stilrena kök. Har en härlig känsla om att jag inte riktigt bestämt mig om vad som ska pryda hyllan än, kul att få möblera om för att hitta den bästa matchningen. Leilas receptbok passar bra för stunden - som just nu ger köket en rosa ton... 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Boel

Måla inte hyllan, den är så fin i orginalskicl!

2013-03-11 | 20:08:02
gunsan

vad fin lina och vilket fint hem du ha,gud vad duktig du är---- och ett stort grattiskram till dej
hipp hipp hurra

2013-03-11 | 21:25:48
http://gunander.blogg.se
Anonym

hade målat de vitt, svart eller nån nyans av grått ..

2013-03-12 | 08:26:34
Ulle

Varför inte måla hyllplanen svarta, du har väl svarta bänkskivor i köket!!! Väldigt fint med en string hylla.

2013-03-12 | 17:27:59
gunsan

vad duktig du är lina,på inredning.ha en bra helg vännen.kram

2013-03-15 | 21:13:06