Vad händer?

 
 
Tiden räcker inte riktigt till och bloggen blir lidande. Men, vi lever i alla fall.
Lever & njuter av tillvaron, så som den är precis just nu ♥
 
 
 
*finaste Neo
 
 
Jag har egentligen massa att berätta, men vart ska jag börja och hur långt tillbaka ska jag gå? Vi har varit på utflykter till höger och vänster, vi har bla haft en miniweekend och spenderat en vecka i Helsingborg, firat studenten och nu senast haft en hejdundrande midsommarafton.... 
 
Lika bra att vi nöjer oss där och nu tar det här ifrån, där projekt "måla om huset" snart drar igång. Förhoppningsvis. Färgval har varit bestämt sedan vi flyttade in för ett par år sedan, och nu äntligen ser det ut som att vi kommer till skott. Semestern närmar sig med stormsteg och i år fokuserar vi semestern på hus & familjetid, så när som på hemmaplan. Mysigt ♥ och välbehövligt.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Härligt att höra att ni mår bra, ibland måste man lägga bloggen åt sidan och ägna sig åt andra saker som betyder mer :) Har även jag märkt, har lite långt mellan inläggen ibland. Ska bli spännande att se vad det blir för färg på huset hos er då;) Kram och ha det bra!

2013-06-23 | 20:31:45
http://evelinalinnea.blogg.se
Sofie

Saknat din blogg :)! Men en paus är välbehövlig när tiden inte räcker till. Just nu känns den som en stor bristvara även hos oss.
Hoppas ni får en härlig sommar och semester!
Kram kram

2013-06-28 | 23:16:53
http://fiansess.blogg.se
Pia Norén

Hej, oj nu är det längesedan jag kikade in hos dig, ser att du fått en till liten stjärna. Vad härligt" Vill tipsa dig om ett erbjudande inne på min blogg!!!!! en massa saker finns där men jag har ett tips på suuuperfina vetegosedjupr med lavendeldoft, samt vetetofflor till både stora och små fötter. Kramar Pia AndbäckensHvita

2013-06-29 | 03:27:50
http://andbackenshvita.blogspot.com