Hujedamig.

 
 
 
Hujedamig vilken hektisk dag det har varit idag. Jag har både hunnit med massor och ingenting :p Så fantastiskt skönt att äntligen få sjunka ner i soffan, efter 16,5 timmars fart och fläkt. Puh! Ska strax sova lite alltså, för att sedan orka gå upp vid 06.00 imorgon eftersom jag ska klippa mig! Ännu ett "hujedamej". Jag avskyr att klippa mig.... blir tamepiiiip aldrig nöjd
 
Har alldeles för lite hår, för tunt hår, för lent hår, för platt hår. Nu har det dock äntligen börjat växa ut igen efter barnafödande och amning och vad händer då? Jo då ser man störtkul ut med kort spretigt hår som står åt alla håll och kanter. Nä, måtte det bli lite längd på det "nya" håret snart så det lägger sig ned (tips på extremt starkt hårspray tas tacksamt emot, tack! Kosta vare kosta vill....) 
 
 
Så, en klippning är hur som helst på sin plats för att slippa spretiga toppar och sträva avslut. Och imorgon är det alltså jag som tar plats i frisörstolen. Nästan som att gå till tandläkar`n - lite sån där skräckblandad förtjusning, ångest & lycka på samma gång, på nåt sätt... Wish me LUCK ey 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Kommer bli kanon ska du se :)

2013-06-04 | 10:38:36
http://cumgranosalis.blogg.se
Evelina

saknar dina inlägg.. hoppas allt är bra med dig och familjen.. Kram!!

2013-06-19 | 21:00:23
http://evelinalinnea.blogg.se