Finaste Neo

 
Neo ♥
 

 
Såklart finaste Neo också ville hamna på bloggen, efter att syrran fanns med i förra inlägget ♥
 
 
Rusigt väder ute så kameran åkte fram och jag knäppte några dagsfärska bilder i molnigt, dystert väder. Ljuset blev ändå bättre än förväntat.... Hejja! Så, när Jack vaknar åker han också på en liten fotosession :p 
 
 
Ninni och Neo spenderade förmiddagen på kalas medan jag, Hunken och Jack spenderade några ärenden för att sedan äta lunch tillsammans på en mysigt fik i stan. Det blev en cesarsallad för mig och vilken sallad sen! Himelsk god ♥
 
 
Just i detta nu så sover Jack och Ninni & Neo är ute och hoppar i vattenpölar, som de UTE-ungar de är. Man ser knappt röken av dem längre! Hunken är på byggaffärn för att handla hem lite saker till "projekt-sandlåda-till-Jack", som påbörjats på baksidan av huset. Lugnt och tyst för min del, med andra ord :) 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)