Jäkla H - Host, Harkel, Halsont

 
 

 
Kastar in lite bilder från vårt juliga hem. Mobilbilder så ha överseende med kvaliten ;)
 
 
 
Sjukstugan fortsätter. Neo har åkt på en omgång halsfuss igen och fick en ny 10-dagarsdos av annat penicillin, Jack fick ögoninflammation uppepå hostan och febern och nu har halsflussen troligtvis nappat ett litet tag om mina mandlar också - och för er som inte redan vet, så är mina halsmandlar min akilleshäl. Åker alltid på den där nedrans halsflussen! *grr* Hoppas på att må bättre imorgon dock :) Men nu är iaf Ninni frisk, fast det är flera dagar kvar av hennes penicillinkur. Alltid nåt och det gäller ju att se ljusglimtarna! 
 
 
Blev dock lite gladare när jag susade förbi Lindex med min "30% rabatt på ett helt köp"-kupong och fick tag i lite av det jag hade kikat in via hemsidan igår. Ännu gladare blev jag när jag, trots att jag precis lämnat in kupongen, kunde använda koden (som jag såklart memorerat!) för att sedan även kunna klicka in på hemsidan för att få 30% på det köpet också - för att få tag i det som inte fanns i butik. Katchiiiiing! Käns bra med fynd.
 
.. Och ungarna som behöver en massa kläder (typ alla sorter!) eftersom de vuxit ur/trasat sönder/fläckat ner i princip alla sina gamla kläder, perfekt! Givetvis gäller det alla tre på samma gång..... Så, nu kan jag iaf fylla på deras garderober litegrann - med gott samvete dessutom ♥
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofie

Så fint och mysigt ni har det!!! Jag måste bara fråga..... var tusan har du hittat vit brandfilt och brandsläckare? Vill haaaaaa!! :-)

2013-12-17 | 11:39:38
http://fiansess.blogg.se/