Glad 1:a advent för (lusse) katten!

 
 
Julkalendern på tvx2 - Check!
Första ljuset i staken tänt - Check!
Lussekatten uppäten - Check! 
Första luckan i adventskalendrarna öppnad - Check!
Julmusik i högtalarna - Check!
 
 
Verkar som vi fått med det mesta till första advent. Älskar det! Hela stämningen är på topp och även att vi drabbats av diverse baciller så känns det faktiskt underbart, att julen snart är här. 
 
I år blir det tack o lov ingen julstress för vår del. Klapparna är till 99,9% klara och ska bara slås in i fint julpapper. Vi ska bara myyyyyysa i jul. Ja, och öppna paket med förstås. Och äta mat. Gå på julbord. Massor med julamat. Och baka julgodis - som vi sedan ska äta upp, förstås ♥
 
 
Men imellan det där juliga så kommer lite jobb, dagis och skola. Och det absolut sista i min skola ska göras, äntligen äntligen blir jag klart! Roligheter det också. Snart är det Lucia. Simskoleavslutning och andra adventsmys med finaste vännerna. Det blir också födelsedagskalas, då Hunken snart fyller år ♥ 
 
 
En massa roligheter väntar här i rappet och jag har börjat nedräkningen till det troligtvis bästa av allt
- tills det att mina syskon kommer hem för att fira jul! lillebror & storebror. Världens bästa! *saknar
 
 
 
Glad 1:a advent för katten! :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hej, gör du fortfarande smycken??
Svara gärna till min mail [email protected]

2013-12-04 | 00:37:32