Småttogott



Nu är vår lilla stjärna äntligen feberfri. Och myggbetsbulefri. Härligt! Hoppas nu det håller i sig med bara.. Vårt lilla charmtroll ♥



Annars flyter allt på som vanligt tycker jag. Jobb, skola, fritids o dagis plus alla andra aktiviteter som har dragit igång igen. Kul! Jag har dessutom kommit igång riktigt bra med träningen, förhoppningsvis håller det i sig framöver också :p Hejja!



Den som spar han har, inte sant? Och några semesterdagar är faktiskt sparade, så lite mer slappa roligheter väntar, för hela familjen och några till, runt hörnan. Himla skoj! Längtar.




Ni får hålla tillgodo med de fina mobilbilderna ovan. Har nämligen inte tid att sitta vid datorn så jag bloggar lite från mobilen istället. ..

kram på er!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofie

Sån söt liten linslus :-)!! Härligt med resa. Blir ju nyfiken vad ni ska hitta på?
Fick du svaret ang skorsten jag skrev till dig? ;-)
Kram!

2013-08-21 | 23:45:31
http://fiansess.blogg.se/