Huset - igen :)

 
Det blir en massa bilder, som inte hinns läggas upp i den takt jag önskar.. men här kommer lite fler bilder på huset - i den nya fiiiina färgen ♥ och med den "nya" altanen...
 
 
Framsidan. Det blåa som är i "trekanten" ska givetvis också målas vitt men då virket var så dåligt där så ska vi byta ut det mot nya bräder. Snart ;)
 
(ni får bortse från den gamla markisen och bräderna som ligger slängda på gräsmattan)
 
Fina, stilrena däckstolar som kan justeras i 2 olika lägen (sitt/ligg) ... Där har jag suttit och solat mestadelen idag. Men det var så sjukt varmt att jag fick gå och bada i ungarnas halvstora pool flera gånger under en timme (sen gav jag upp, phew! hot, hot, hoot..) 
 
Inne på altanen på kvällskvisten.. första delen är under tak medan andra delen (grill & däckstolar) är "öppen". Fantastiskt skönt att ha både och...
 
Den gamla husfasadskylten åkte ner och äntligen kom den nya, fina, moderna, stilrena husskylten i plexiglas upp. Som jag designat alldeles själv faktiskt, stolt! I like alot! Den gamla ville barnen ha på sin lekstuga och tja, varför inte? Fiffig idè....
 
 
 
Imorgon väntas jobb tidigt så det är snart dags för sängen för min del... 
 
 
Förhoppningsvis lyckas jag få lite tid över att fortsätta lägga upp lite bilder här imorgon igen. Håll ut! :)
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofie

Så snyggt så snyggt :)! Längtar tills vi också bygger altan. En utan tak nästa sommar hoppas vi iaf :).

2013-08-04 | 23:27:50
http://fiansess.blogg.se
Laila

Vad fint det ser :) ser farm i mot dom andra bilderna och få se mer vad ni gjort :) Kram

2013-08-05 | 18:25:27
http://lailasresa.blogspot.com
Nelllie

Vad fint det blivit, ert gråa hus. Och vilken stor altan! Smart att ha en del med tak och en öppen. :) Kram

2013-08-10 | 22:11:52
http://www.flyinghippo.se