När katten är borta...

 
 
... dansar mössen på bordet. Eller hur var det nu?
 
 
 
 
Jag var på ett jobbmöte igår och när jag kom hem igen framåt 20-snåret så låg kidsen redan och sov. Traskar in mot datorn för att kolla en grej och vad får jag se? En sax och en massa tussar med blont hår. Frågar Hunken som självklart inte vet ett smack om tussarna ;)
 
Typiskt karlar? Märker inte ens när dottern klipper sitt hår, än mindre att det ser konstigt ut när hon sedan äter kvällsmat, borstar tänderna, lyssnar på saga eller går och lägger sig? 
 
 
Jaja, det är ju bara hår. Det växer ut igen! Och i morse var det första hon sa; "Mamma.. jag vill inte ha långt hår längre..." Så, vi får väl se om det blir ett besök hos frisören snart. Om inte annars för att fixa till den redan halvt avklippta frillan :p Busa! ♥
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sarah med Elin och Filippa

Hehe ja de är nog manligt att inte se det! Filippa klippte hål i en tröja för ett Tagedagen när jag va på jobbet och de hade Daniel sett. Men sen när jag kommer hem så såg jag att hon även hade klippt lite i håret , så saxen blev indragen ett tag , Filippa har även klippt Elin en gång helt utan att Elin va med på de, hoppas ni kan få till någon fin fresyr på Ninni nu. Kram

2012-10-31 | 15:15:58
Carina

Tror nästan alla barn gjort något liknande. Klippt sig själv eller andra. Kan berätta minst ett par historier om det.
Min Izabella provade saxen i sin nya sidenpyjamas. Och när hon var lite större klippte hon av lite hår i pannluggen in vid hårfästet.

2012-10-31 | 19:26:09
http://justmintoo.blogg.se