Hujedamig

 
 
 
 
Herregud jag tycker inte jag hinner någonting om dagarna numera? De bara springer förbi! Och kvällarna likaså; för då sitter vi och planerar, jag och Hunken ♥ Vilket golv? Vilken fläkt? Vilka vitvaror? Inför köksrenoveringen såklart. 
 
 
 
Fläkten beställs troligtvis idag. Kaklet har vi redan valt ut och jag tror att vi bestämt oss ang. köksritningen. Vi gjorde nämligen en ny igår. Jag tror det var fjärde gången vi ritade upp allt - för att planera om. Igen. Men nu så, nu blir det toppenbra. Finaly! 
 
 
Efter dagislämningen beger jag mig ut i jakt på det perfekta köksgolvet. Vi vet precis vad vi vill ha, men hittar jag ett alternativ som är lite billigare så är ju det fyskam :p I will try. Så, då vet ni ju vad vi pysslar med här hemma, och vad min frånvaro innebär. Men snart drar vi ut på äventyr i köksrenoveringssvängen, ni hänger väl med?
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)