Go`morrn!


- 4 grader kallt nu i morse, brr!
 
 
 
Idag kör vi på en lugn hemmadag jag & kidsen. Ska försöka hinna med att köra ett par maskiner tvätt och gärna också en utrensning i några av köksskåpen. Blir vi rastlösa tar vi bilen in till stan för att handla takfärg och kanske ett besök i lekparken, om det blir liiite varmare...
 
 
Förhoppningsvis har vårat beställda kakel kommit också, så då kan vi ju passa på att hämta hem det. Hade varit kanon, är så nyfiken! Nyfiken är jag också på den beställda köksfläkten, som handtillverkas och som skickas från leverantören nästa fredag. Cant wait. Åh, det kommer bli så fint!
 
 
Ni anar inte.... ♥
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Här hade vi 7 grader när vi vaknade, burr!! Här hemma gör vi som ni, tvättar:) Hoppas ni haft en bra helg! Fin bild på Jack föresten !!

2012-10-28 | 09:43:18
http://evelinalinnea.blogg.se
Laila

Hej Lina! Jag är så ledsen att du fått väntat på din kudde.Men nu är den klar :) så nu behöver jag din adress igen.Du kan ju lämna den på min mejl som är [email protected] Ha det så gott kram

2012-10-28 | 18:51:40
http://lailastankar.blogspot.se/