Snart är finliret klart det också..

 
 
Vi är inne i sluttampen av köksrenoveringen, finaly! I går kväll kom vår privata VVS àre och hjälpte oss koppla in kranen och diskmaskinen. Hunken har satt upp våra spottar som elektrikern håller på att koppla in just i detta nu, för att sedan fortskrida med de sista uttagen. Även fläkten kom upp igår och kopplades in i morse.
 
 
... Och jag har tom börjat packa in i skåpen lite smått - ni skulle bara veta hur tjusigt det blir! 
 
 
 
 
Då vi inte sovit hemma på ca 1,5 vecka så är det kanon att få sova i sin egen säng igen. Borta bra men hemma bäst, stämmer så väl. Det kvittar ju hur bra man än har det "borta". Inte sant?
 

Så, jag hoppas kunna få dit de sista lådfronterna idag och hinna städa iordning lite - så att jag kan visa bilder på vårt nya kök sen. Om det är någon som är nyfiken, vill säga....? 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka- 2barnsmorsan

Såklart man är nyfiken!

2012-11-22 | 11:00:52
http://agnieszka.blogg.se
Sarah med Elin o Filippa

Ååå vad spännande ! Klart man är nyfiken!!
Kram kram

2012-11-22 | 11:18:18
Soffi

Jag är nyfiken! Vi ska renovera köket till våren o h vill gärna ha massa tips!

2012-11-22 | 12:45:04