Sleeping beuty ♥

 
Jag börjar undra vad det var i frukosten i morse - för nu har resten av hela familjen legat deckad i snart 30 min. Bara jag som är vaken. Mina tre stora ♥ ligger och vilar i soffan och Jack sover gott i sin säng...
 
 
* fiiiinaste lilla Jack, som blivit lite torr i ansiktet :/ Miniderm smörjes med dagligen.
 
 
 
Vi var uppe en sväng i skogen på baksidan tidigare i morse, jag, Ninni & Neo. Ninni klagade på lite magont och huvudvärk varpå vi gick hem igen. Jag for iväg till affären (själv, tänka sig!) och när jag kom hem så sov alla :) Lunchen då? Tjaa.. jag antar det får bli en extremt sen lunch idag...
 
 
Jag ska nu ta en kik in i Jacks rum. Tapeten som jag berättade att jag hade beställt i början av veckan, kom redan i torsdags! Det kan man kalla snabb leverans från utlandet :p Gillas! Så, den ska upp todeee. Kommer bli kanon - hoppas jag.... 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)