Morgon-Disco!

 
Bardelen har kompletterats med tre stolar (var beställningsvara!) och en ljusramp från utlandet som lyser i alla regnbågens färger - om man vill. Den kan även blinka och ha sig. Min idè? Hunkens påhitt såklart! Men, i det vita fasta skenet blev det faktiskt ganska snyggt! Ni känner väl mig, vitt är lixom min grej. Nu är det bara en täckskiva och en sockel som ska dit, sen är även baren komplett!
 
 
Ungarna tycker det är kul med färgskiftningar & blinkningar om inte annat! :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Åh! Älskar det! Köket blev ju verkligen en dröm! Det är verkligen rätt som folk säger: Köket är hjärtat i huset! :)

care69

Ser jättefint ut! Även om färgade lampor normalt inte är min favorit. ;-)

2012-11-29 | 14:02:30
http://care69.blogspot.se