Äntligen målad ytterdörr!

 
 
Jag gjorde en chansning och målade vår ytterdörr - som tidigare var brun. Och resultatet blev faktiskt bättre än förväntat, dock måste den bytas ut framöver då den är väldigt sliten trots spackling från min sida.
 
 
 
 
Nu börjar det dra ihop sig och det är bara 6 dagar kvar innan köket kommer. Wohoo! Ska bli så fruktansvärt SKÖNT när hela den här köksrenoveringen är över, det är otroligt påfrestande att bo i allt kaos. Förstår inte de (arga snickaren!) som orkar bo såhär - i flera år! Det hade jag aldrig pallat.... 
 
 
 
Jag ska strax ge mina kids lite frukost, vi kör numera på gröt här hemma och ungarna älskar det! Både mannagryns och havregryns. Vid 8.00 ska jag ringa till BVC då Jack haft röda blaffor typ utslag en längre tid. Han verkar dock inte bry sig om dom men eftersom de inte verkar försvinna av sig själv är det lika bra att kolla upp.
 
 
De stora barnen ska sedan till dagis och vi far då hem igen för att börja riva ut mer kök. Släpet är på plats och det är bara att fylla :p Lite senare får vi besök av fina vännen och hennes barn. Mys
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)