Vrålåket - One tree hill

Vår lilla stjärna ska få åka färglatt! Vi har fyndat en Urban Jungle med en massa tillbehör, för en ytterst billig penning. Jag ville inte satsa på en svart/beige neutral vagn bara för att jag inte vet könet på stjärnan - än. Tråkigt ju. När det dessutom är soligt, vår & sommar när stjärnan föds så kändes färglatt SÅ rätt! Just därför blev jag helt fantastiskt överlycklig när jag budade hem vagnen från tradera. Are you ready? Here we go!
En bubbelgumsrosa liggdel - om det är en liten tös som tittar ut ♥
Självfallet en matchande svart/vit skötväska på styret ;)
... eller så kör vi på den gnistrande limegröna liggdelen? Funkar ju både till grabbar som flickor :D
Till sittdelen som jag ännu inte hunnit ta bild på, därför har jag lånat en av säljaren och en från blocket. Hur som helst så finns det alltså en sittdel i samma underbara bubbelgumsrosa färgen.... inkluderande svart orginal sittdyna....
... men också en sittdel i hallonröd färg! Funkar ju kanon att använda till båda könen. Right? :)
Sen har vi även fått med One tree hills supertuffa åkpåse i silver - som stjärnan kan mysa ner sig i när det blir kallt ute ♥ Solparasoll, insektsnät, regnskydd... Its all included! Vad vi gav? 2.300 kr varav ca 500 kr var fraktkostnad.
DET, kallar jag fynd mina vänner ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofie

Men guuuud vad fin. Jag tror jag dör :)!!! Lillknodden kommer åka kungligt i den där skönheten :).



Grattis i efterskott också ;)!!

Kram!

2012-03-12 | 19:45:26
http://fiansess.blogg.se/
Anonym

jag tycker inte du ska haka upp dig på färgerna. pojkar blir inte fucked up av att ligga i en rosa vagn.

2012-03-13 | 10:31:27
Emily

Tycker den kan ha rosa oavsett kön, vet inte varför alla är så fixerade vid färg och barn? kram

2012-03-13 | 15:15:08
http://agressia.blogg.se/