1:a Mars & Tjockis - på riktigt.... ♥

Japp nu börjar man ju bli en riktig liten tjockis på riktigt. Kolla vilken form jag har på magen! haha. Jisses, man skulle kunna tro att jag hade redigerat den och dragit ut den på längden, inte sant? Men, det har jag givetvis inte. Foglossningen ger sig mer och mer tillkänna men än så länge är det helt klart hanterbart. Ingen halsbränna what so ever & Kramperna i vaderna nattetid har man lixom ställt in sig på, så dom räknar jag inte ens in ;) Än så länge har jag bara gått upp 3 kg och även att järnvärdet är lågt så mår jag toppen! ♥
Ja hujedamig. Hur ska det här gå då tro? Om jag redan i v.26 ser pretty utdragen ut :p Det får gå som det går helt enkelt. Eftersom jag inte har någon vidare längd att göra av magen på (jag är bara tre äpplen hög!) så måste den väl gå just - utåt. Vi har dock en livlig liten krabat där inne som kickar på mest hela tin. Mysigt ♥ Jeansen är förresten ett par av de två mammajeansen jag fyndade på tradera - storlek S från HM. Dösköna!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjuret

Åh! Finfinfin maaage!

2012-03-01 | 13:39:40
http://etthondjur.blogg.se/
Ankizz

Fin bebis mage!

Vet ni vad de är denna gången, flicka/pojke?

Kram

2012-03-01 | 16:24:48
http://Ankizz.bloggplatsen.se
Johanna

Finfin mage ju! Tycker inte den ser så stor ut direkt. Men det är ju iofs denna tiden och framåt man växer som mest, hihi. Och oj, du måste ju ha gått ner en hel del i vikt innan du blev gravid eller? Och bara gått upp ynka 3 kg är ju skönt :-) Kanske all bygge som gjort detta eller ;-) Hur som helst är du superfint! Även i glasögon i inlägget innan! ha en skön kväll! Kram

2012-03-01 | 20:14:08
Sussi - Fullt upp i mammalivet!

Skönt att inte ha gått upp något vidare! Jag hade inte gått upp något fram till förra veckan trots att jag ätit som en gris, men nu hade jag gått upp 1½ kg, så dags att börja tänka sig för ;) haha

2012-03-08 | 20:49:37
http://sussey.blogg.se/