Rivning av vägg inomhus

Ibland kanske man är för snabb i sina handlingar?
Vårt nästa pågående projekt är i alla fall ordentligt genomtänkt och det kommer bli toppenbra!
Det där men att allt kanske inte är helt genomtänkt syftar jag på att vi tapetserade fondväggen i köket. Blev ju iof kanonbra och vi har ju fått njuta av den i nåt halvår i alla fall.... :)
Rivning pågår!
* om ni undrar så har jag suddat bort Hunken där till vänster, eftersom han inte vill vara med på bild..
Tadaaa!
... från andra hållet sett.
Här blir kommande bebisrummet. Från den oranga listen ni ser till vänster, ner till väggen innan badrumsdörren. Imorgon kommer förhoppningsvis väggarna upp & sen är det "bara" till att börja spackla och göra fint ytterväggarna!
Hoppas ni alla får en underbar lördag!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

Det blev ju jättebra :) va duktiga ni är!

2012-03-17 | 09:52:11
http://familjenrantzow.blogg.se/
Johanna

Kommer säkert att bli superbra! :-) Åter igen, jag avundas din energi, och det trots du är gravid! Söt mage har du oxå :-) Ha en skön kväll kramar

2012-03-17 | 19:06:14
✫Familjen Bus✫

Oj vad ni grejar! Detta kommer bli kanonsnyggt!



Jag avundas att ni kan göra så mkt själva... Här hemma är vi helt talanglösa och vågar oss inte på mer än att måla.



kram kram

2012-03-18 | 07:14:50
http://familjen-bus.com