Jobbelijobb

I dag är det fullt ös. Jag har redan hunnit baka en rulltårta samt dammsugit huset. Om ett tag blir det eventuellt frulle med en vän och sedan får vi besök! Lite fika och planering av inköp av matrial till väggar för att sedan brumma vidare mot jobbet - för lunchmöte & jobb ett par timmar efter det.
Såhär ser jag numera ut på jobbet. Den vagglande gravidgången har börjat infinna sig (v.28) och att försöka sträcka sig över receptionsdisken är inte längre aktuellt ;) Men jag mår tipptopp! Nähäpp dags att sätta fart så jag hinner allt jag vill idag. Ha en helt fantastisk..... torsdag. Inte klokt! Torsdag redan? Snart helg - woho!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ankizz

Japp, torsdag= fredag imorgon :D

Fin du är.

Kram

2012-03-15 | 12:53:08
http://Ankizz.bloggplatsen.se
Laila

Du har en så söt liten mage Lina :) Ser fram i mot och få se hur det går med babys rummet.Snygg vagn härliga färger som man blir glad av,ha det så bra kram