Garderoberna är tillpiffade!

Ja, tänk egentligen vad lite färg, tapet och fantasi kan göra....
Såhär såg våra garderober ut i självaste "korridorhallen"...
Märkte att de var GULARE än vad jag trodde, när jag började måla dom med VIT lackfärg.... ;)
NU kom tapeterna jag haft med mig sen flytten fråg lägenheten väl till pass. Tjusigt huh? :)
Det är detaljerna som gör`t! Bort med slitna träknoppar....
... och dit med finslipade kristall-liknande glas knoppar!
FÖRE ↑ EFTER ↓
Blev ju riktigt nice, om ni frågar mig :D Har börjat tapetseringen på väggarna & fortsättning följer imorgon....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ulle

Såååå fint vad duktiga ni är !!!!

vilken energi ni har.

Lycka till i fortsättningen

2012-03-24 | 22:05:09
Johanna

Jättefint ju! Du är ju en ide´spruta ;-) Roligt att få ta del av er renovering och så fint det blir :-)

2012-03-25 | 10:08:32