Bullbak

Efter jobbet körde jag och handlade hem lite saker för att kunna baka bullar - frysen ekade tomt!
Det blev kanelsnurror denna gången och jisses vilka snurror sen. Vissa blev gigantiska! :D Och dessutom försvinnande goda ♥ Nu på kvällskvisten har jag sprayat lite som jag tänkte visa er i morgon, så fort det torkat. Det blir så fint så fint :) Nu ska jag & Hunken se på nån ny film han skaffat, jag lär säkert decka efter ett par minuter i soffan i vanlig ordning - men hey, nu kan jag faktiskt skylla på att jag är gravid & sover urdåligt på nätterna.
Så det så.... ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjuret

Fina,fina mysmagen! <3

2012-03-07 | 20:44:05
http://etthondjur.blogg.se/
Steph

Åh va gott me nybakade bullar! :) Va fin lilla magen är hihi hörs & ses vännen!

2012-03-08 | 12:10:55