Åh du underbara soliga söndag

Jisses vilken underbar söndag! Jag tapetserade fram till lunch då vi grillade körv med bröd :)

... sen fastnade tjocka gravidmamman på altanen med bikiniöverdelen på sig och med magen i vädret! Ett par heminredningstidningar och en kopp kaffe; så kände jag att jag aldrig ville se en tapet till i hela mitt liv ;)
Barnen har lekt med grannbarnen hela dagen. Det har hoppats studsmatta, blåst såpbubblor, spelats bandy, lekts mamma pappa barn osv osv. Fantastiskt härligt! (...att inte bli störd där i solstolen) :D
Vi har såklart fikat också. Och ätit glass i stora lass. Tapetseringen? Jojomensan den är också klar, solen gick nämligen i moln.. Det färdiga resultatet visar jag i nästa inlägg. Nu är Hunken klar med middagen som idag blir grillad (japp grillen går varm denna helgen!) fläskfilè med potatisgratäng & sallad. Mums! ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)