Myser

Idag var det första gången jag lämnade hemmet sen vi kom hem från BB. Vi packade in oss i bilen kring lunch för att ta kort till "Nyfödda"-sidan i tidningen. Kortet tror jag blev fantastiskt bra! Så ni som bor häromkring, håll utkik på onsdag för då är vi med :) Annars så fortsätter vi dagarna med att mysa, hela familjen...
Lilla stjärnan är nöjd med livet och skriker ytterst sällan, men lite ynkligt "tyck-synd-om-mig"-gnäll blir det dock titt som tätt. Då är det mat eller upp i någons famn som gäller :) Vår lilla myskille
En riktig liten snuttis är han! Amningen funkar klockrent (hurra!) än så länge och Jack ligger mer än gärna och snuttar så fort han får chansen. Otroligt mysigt men också farligt att vänja honom vid det... Än så länge är han ju så lite och några riktiga rutiner har vi inte fått in än. Men, det kommer väl det med framöver... :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jeanette

Vilken liten gullunge!!

2012-06-04 | 20:40:38
Anonym

så söt

2012-06-04 | 22:19:58
Agnieszka 2-barnsmorsan

Vilken liten sötnos, önskar mig nästan en till bebis själv, men tyvärr har livet tänkt annat åt mig så här blir det inte några fler barn!



kramar

2012-06-05 | 16:12:52
http://agnieszka.blogg.se/