Vår Midsommar

 
Vår midsommar firades traditionsenligt tillsammans med våra goda vänner, at deras place. Som vanligt var vädret ostadigt med regnskurar framåt sen-eftermiddagen, men vad gör väl det när sällskapet är perfekt? Barnen lekte så fint ihop och våra små bebisar sov och ammades om vartannat mest hela kvällen :) Tack fina ni för ytterligare en oförglömlig midsommarafton ♥
 
 
Jag hade gjort en somrig jordgubbstårta dagen till ära.. 
 
 
 
Haha inte lätt att få till en bra bild på 4 tramsande och jordgubbstårthungriga kids :p 
 
 
våra stora busar...
... och vårt lilla gos ♥
 
Det här med kläder till mamman är ju lite klurigt. Först och främst ska det ju passa (2 gravid kg kvar tills jag väger det jag gjorde innan graviditeten!) och sen ska det gärna vara amningsvänligt. Det fick bli mina vita brallor med det fina, puderrosa linnet - med matchande armband - som jag fick av en annan god vän, precis innan förlossningen. Var ju riktigt roligt att få "piffa till sig" igen, utan bautamage & graviditetsplitor i facet ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sanna

Vilket fint linne.. Vart har du köpt de?

2012-06-24 | 12:27:48