Hey kompisar!

 
Babygymmet har äntligen börjat bli intressant för vår lilla kille, som numera kan ligga där själv i åtminstonde 10 minuter :p Annars är han som sagt lika mammig & snuttig som jag nämnt innan... Där jag är - är Jack! :)
 
Den 27 Juni, på Jacks 1-månaders dag, var vi på BVC för vägning & mätning. Nu väger vår lilla kille hela 4410g och han är 55 cm lång. Detta innebär en ökning på ca 1 kg & 4 cm - och jag som varit orolig att jag inte har tillräckligt med mat! Pyttsan ;) Tror minsann han brås på far sin, som är närmare 2 m lång 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Tessan

kollade på de där kläderna på åhlens här om dan, skitläckra ju, synd man inte har en liten bebiskille =/ hoppas allt är bra med er =)

2012-06-30 | 10:55:44
http://ericasmamma.blogg.se