Tannalös dotter :)

Halkar in en snabbis... dels för att tacka er för era fina ord, era tips & era råd ang. inlägget nedan.
Jag ska absolut försöka med de tips ni gett mig. Tusen, tusen tack ♥
 
 
Sen tänkte jag också berätta att efter en massa vickande har vår stora tjej redan tappat sin andra tand! Hujedamig vad fort tiden går och vad stora mina gullungar börjar bli. Stolt är bara förnamnet och spänningen att tandfèen kommer inatt igen är så bubblande härlig, i en 5-årings lilla mage. Min stora tjej ♥
 
 
.. på tal om stor tjej så är hon bjuden både till ett prinsesskalas och ett poolparty i veckan som kommer. Båda inbjudningarna kommer från kompisar från dagis. Självklart är hon supermallig att bara hon är bjuden - och inte lillebror Neo. Så, han får hitta på något kul med mamma, pappa & lillebror sålänge :) Paketen är inköpta, noga utvalda och inpaketerade av Ninni själv ♥ 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Vilken lycka att tappa första tanden! Stora tjejen, bjuden på kalas och allt! Det är en härlig tid att vara 5 år :) Läste inlägget nedan, hoppas du fick många bra tips och att något fungerar! kram kram!

2012-07-23 | 11:22:35
http://evelinalinnea.blogg.se