Pizzabullar

Lät Hunken ha sovmorgon imorse och medan Jack somnade om en stund så passade jag på att baka pizzabullar med Ninni & Neo. Testade ett recept utan jäst och de blev kanon. Himla smidigt! Och snabbt avklarat dessutom :) Så, nu är frysen full även med dessa gobitar, då jag fick ut hela 46 stycken på en sats! Vet inte vad jag gjorde för fel (eller bör jag säga rätt?) då receptet angav "ca 25 st". Större hade inte fått plats i formarna! Men hey, jag klagar inte! :p Tur bara att jag inte gjorde dubbel sats, som jag tänkt från början.. 
 
Perfekt att ta fram då jag är ensam hemma med barnen om de blir hungriga och jag inte riktigt har tid att laga till nåt i den sekunden. Kanon att ha med sig på utflykt eller till stranden. Det lär bli fler pizzabullsbak framöver, det känner jag på mig...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Om Hondjuret

Recept även här snälla?? :))

2012-07-12 | 21:28:44
http://etthondjur.blogg.se/
tessan

har de receptet på dessa? skulle gärna vilja testa :D

2012-07-19 | 22:01:35
http://ericasmamma.bloggplatsen.se