Renoveringssug!

Åh jag har åter igen fått ett gigantiskt renoveringssug och det är tokjobbigt! Vill göra om ALLT - helst på en gång! Och klart skulle det gärna fått vara redan igår, tålamod är inte riktigt min grej.. :p
Smakar det så kostar det. Tyvärr! Så, någon gigantisk förvandling kommer det ju inte bli än på ett tag. Men, lite kanske man kan börja med? Lackfärg finns ju i pannrummet och det är fortfarande fönsterfoder & lister som behövs målas. Men å andra sidan, hur KUL är det att göra? :p Nä, lika bra jag fortsätter surfa vidare i jakt på lite mer inspiration, det kostar ju lixom ingenting i alla fall....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


maria

fina inspirationsbilder! Dom där stolarna är superfina, finns en billig variant på dom på Ikea såg jag nyligen=)Ni bor verkligen kalasfint! Men jag förstår vad du menar, alltid kul att tänka vidare och framåt=)=)

Kram

2012-01-08 | 10:07:37
http://ekersens.blogg.se/