Redan fredag?

Jisses, vart tog denna veckan vägen? Fredag idag och vi laddar inför sista dagens jobb & dagis för denna veckan. Neo är frisk igen, härligt med baskilusker som går över fort. I helgen väntar barnkalas för barnen och vi ska väl fortsätta renovera lite också. En vända till tippen hade inte heller suttit fel förresten...
... vi får väl se hur mycket som hinns och orkas med :) Jag har dessutom ett nytt (till?) litet projekt som jag ska måla vitt innan det kommer innanför dörren. Kanske hinner jag det också? Spännande att få se slutresultatet, jag hoppas det blir så bra som jag tänkt mig.. Ha nu en underbar fredag allesammans - och STORT TACK för alla grattishälsningar ang bebis ♥
Enligt ultraljudet är vi beräknade till 10 Juni 2012
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jenny marath

grattis till er båda.vilken underbar nyhet:D

2012-01-20 | 23:24:50