Ja ser det snöa... & snöa... & snöa...

 
 
"Ja ser det snöa, ja ser det snöa... ja ser det snöa, ja ser det snöa... ja ser det snöar..."
 
 
Det tycks aldrig ta slut! Det bara snöar och snöar. 
Grannens traktor var snöfri igår och i morse när vi vaknade var den full av snö - se själva! 
 
 
 
Med en snorig & hostig lilleman håller vi oss inomhus idag, jag & han. De stora kidsen har redan entrat pulkabacken! :) Jag & Jack får sysselsätta oss med att baka "Mammas fantastiska chokladbeskvier" istället. Ett MÅSTE på julen. Farligt goda - inte sant store & lillebror? ♥
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Elin

Kan du lägga ut en bild på dom och hela receptet? =)

2012-12-10 | 20:43:18
Stor-Bror

FARLIGT goda, det kan man lugnt säga...och så mycket socker och smör det är i dem så kan man gott kalla dem livsfarliga...

...ändå kan jag inte få nog av dem. På det ämnet - kan du skicka mig receptet...?

2012-12-11 | 04:27:13