Man skulle nästan kunna tro att jag längtar...

... efter vintern alltså. Men det gör jag ikke! Möjligtvis efter höstrusket så jag får tända en massa ljus och mysa under en filt. Ha! Som om jag inte gör det ändå :D Älskar att mysa.


Hur som helst så rotade jag fram en jacka igår. En gammal jacka ska tilläggas. En vit. Fin. I storlek S. Som jag, just på grund av storleken, inte använt på några år... Jag var helt enkelt för tjock! Men ni kanske känner igen tänket "att jag sparar den för någon gång så..." Och nu är det äntligen "någon gång" - den passar!



Jepp jag vet. Jag är i stort behov av nya jeans! För sån häng-rumpa har jag faktikst inte! ;)





Inget ont för något gott med sig, brukar man ju säga. Och det gäller även på andra hållet.... Min fiiiina vita, långa Didrikson jacka i storlek 42, som jag köpte i Januari i år - är på tol för stor! :( Så, tradera here I come. Sorgligt men ändå inte :p Och lika bra att ha koll på vinteroutfiten, det ska tydligen bli en lika jäkla vargavinter i år också hörde jag. Tredje året i rad, var det nån som sa..  *Skakar på huvudet*
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)