Skogsmulle

Jag har blivit en riktig skogsmulle sen vi flyttade hit. Mycket för att ungarna älskar att titta på djurbajs och leta kottar, men också för att skogen är alldeles underbar! Mjuk, orörd mossa överallt. Tystnaden är oslagbar och gör bara knaket under fötterna ännu mysigare, när man traskar omkring där i skogen...
I går morse började jag "sent" och vi tog oss därför ytterligare en tur upp till skogen på förmiddagen, med fikakorgen i högsta hugg. Så otroligt mysigt! Där satt jag sedan med mina små trollungar, på en plats de tyckte såg lämplig ut för sätta ner sina små rumpor & knapra kex och dricka saft. Nöjda över livet och utan några som helst bekymmer.....

Det är livet det! ♥ Ha en bra fredag mina vänner!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Hoppas du får en trevlig helg du med! Mysiga bilder från skogen! kram!

2011-10-01 | 00:26:13
http://evelinalinnea.blogg.se/