Frasvåfflor!

Veckans jobb var klart och avslutat kl 12.00 idag - precis som varannan fredag :) Älskar att sluta kl 12.00 två/tre gånger i veckan - men det är nåt speciellt med just fredagar.. Jag hämtade ungarna på dagis och vi for och tvättade bilen, både invändigt och utvändigt. Väldigt behövligt! Sen for vi förbi mitt gamla jobb för att snacka lite och då mötte jag min gamla chef som bjöd mig & barnen på en tur i hans bil - en fiiin mustang, cabbe med ja jag vet inte hur många hästar... Supercoolt, tyckte barnen ;)
Så, idag blir det fredagsmys för hela slanten! Våfflor med grädde & sylt till middag/kvällsmat och smörpopcorn till en film i soffan lite senare. Kan det bli bättre? Det blir dock en tidig kväll ikväll eftersom vi far på äventyr imorgon. Mer om detta lite senare... NU - VÅFFLOOOOOOOR!! :D :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)