Trött...

Jag har varit galet trött de senaste dagarna och tyvärr verkar det hålla i sig. Måttligt frustrerande men det är bara att bita ihop och fixa det man måste. Däremot blir det inte mycket mer än just "måsten". Det är mycket jag "borde" eller "skulle", men det får vänta tills lusten faller mig in igen...
Vi var på Gekås i Ullared här om dagen. Perfekt dag att åka på! Vi kom fram 8.03 och kunde välja och vraka bland många bra parkeringar närmast ingången. Sen var det bara att hämta en vagn och tuffa in i varuhuset. Ingen kö där inte! Väl där inne dansade vi fram bland de tomma gångarna och vi började bakifrån, dvs vid heminredning och leksaker först. Perfekt! Efter förmiddagskaffet; en Latte & fralla uppepå cafeet, så började det komma mer folk och framåt eftermiddagen var det som mest, men ändå inte överdrivet många. Härligt! Framåt seneftermiddagen packade vi återigen in oss i bilen, som blev överfull i vanlig ordning, och brummade hemåt igen. Nu ska allt bara packas upp, för det har jag inte orkat göra än - konstigt nog! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cecilia

Jag är också sjukt trött!!! Då kan vi ta varann i hand :)

2011-11-18 | 11:15:42