Stort GRATTIS till Jenny!

Vet att det dröjt lite men tävlingen är avslutad och en lycklig vinnare är dragen;
Stort GRATTIS säger vi till Jenny!!
Hoppas du blir nöjd med ditt Luna nattlinne :)
Jag tänker också ta tillfället i akt att tipsa er om några av MissPrettys fiffiga nyheter!
Bra Angels bh comfy straps är en fantastisk 2i 1 produkt, den stoppar inte bara dina bh-band från att glida ner, de hindrar också obehaget från dina bh-band när de gräver ner sig i dina axlar från tunga bröst"
"Nu behöver du inte längre slänga din favorit bh när bygeln plötsligt hoppat ur. Med fantastiska Bra Angels smarta bh reparationssats löser du problemet på nolltid!"
" Denna fantastiska produkt från Bra Angel borde finnas i varje kvinnas garderob. Bra Angels smarta clips ger dig omedelbart möjlighet att bära din favorit BH med praktiskt taget vilken topp du vill! "
Hur fiffigt som helst ju!! Och BILLIGA är de också, plus att det blir billigare om ni använder "min" kod som finns i högerkolumnen. Skynda fynda hos www.misspretty.se Som drivs av en av mina goaste tjejkompisar, jag garanterar därför toppservice när ni handlar där ifrån! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jenny Sjöberg

Tack så jättemycket för vinsten!

Jag är så glad och tacksam. :)

2011-11-08 | 09:53:15
http://jennyjon.bloggplatsen.se/