Saffransskorpor!

Nybakta saffransskorpor doftar ljuvligt i hela huset. En sats är gjord och det lär nog bli fler innan julen är över, de är försvinnande goda! Och dessutom busenkla att göra :)
Snart är det första advent. Inte klokt ju! Tiden bokstavligen springer fram... Tänk bara det, att jag nu är fastanställd på mitt "nya" jobb. Bara en sån grej! De där obligatoriska 6 månaders provanställning är redan slut. Och vart tog den vägen då? Världens lyckligaste är jag i alla fall, som får vara kvar på det bästa jobbet - för att inte tala om att få ha de allra bästa kollegorna - nånsin! Ta vara på tiden så gott ni kan. Jag säger bara det... Vips så är man gammal och skraltig :p Jag ska fortsätta pyssla lite här hemma innan det är dags att lägga kidsen och inta liggläge i soffan. Finalavsnitt för bönderna ikväll, om jag inte minns fel? Tittar ni också? En ny tävling är också på G här på bloggen - så håll utkik! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sara

Lina!!!



Fasiken så gott med saffranskorpor ... DEt är nog 1-2 avsnitt kvar av bönderna tror jag. Men det måste ses. Grattis till din fast anställning, då är det alltid nån trevlig o uppiggande människa i rec när man kommer och som man kan prata lite med.

2011-11-23 | 19:02:54
Evelina -Sofias mamma

ja gud vad tiden går fort! om n månad är det julafton!!! Även om man inte kan tro det när man tittar ut genom fönstret:) kram!

2011-11-24 | 19:50:59
http://evelinalinnea.blogg.se/
✫Familjen Bus✫

Ser sjukt goa ut!

kram

2011-12-07 | 14:10:54
http://www.familjen-bus.com