Målarfix

Imorse drog vi på oss arbetarbrallorna för att att måla det sista i köket. Bland annat den sista snutten bänkskiva som fortfarande var i marmor "look-a-like", ni får se det färdiga resultatet när det torkat. Taket fick sig en till omgång till och listerna är nu målade med lackfärg. Puh! Jobbigt, men fint blire :)
Mina brallor är köpta på Ullared för 159 kr. Billigt och bra! Ett måste när man har hus som man renoverar? :)
Vår minsting somnade i soffan och Ninni blev rastlös och ville också måla. Så, fingerfärgen åkte fram till damens förtjusning!
... och en mängd vackra nyskapade teckningar gjordes. Vi har nyss ätit lunch i den stora hallen, som i framtiden ska göras om till ett 5:e sovrum. Detta eftersom köket fortfarande var på torkning :p Konstigt, men mysigt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Vendela

Hejsan,

härligt att du målar om i köket. Ska bli kul att se resultatet. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.

Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-11-14 | 10:11:55