Klick Klick!

Tänk egentligen det är att shoppa numera. Man sitter hemma på rumpan, surfar och sen... *klick, klick* Så är det påväg hem till en. Sen följer den där väntan som allt som oftast känns som en evighet... Farligt - men fasligt behändligt :) Jag kunde inte motstå frestelsen häromdagen och klickade hem några fina set till vår prinsessa ♥
Förhoppningsvis slipper jag nu morgonfighten om vad damen ska ha på sig, då hon tjatar öronen ur mig om att få ha sina finklänningar. Ja, för tro inte att det duger med fina bomullsklänningar! "Dom ska ju svänga ut när jag snurrar, mammaaa" vrålar hon med bestämt röst. Ja, en riktig liten prinsessa är det vi har här hemma. Och en bestämd sådan dessutom. Hoppas klänningarna, tröjan, tightsen och allt passar nu med bara. Men, jag tog en storlek större - för säkerhetsskull! :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)