Våga chansa!

Dagarna bara springer fram på nya jobbet och jag älskar`t! På fredag går min uppsägningstid ut på Jemman och efter nästan 6 år har jag alltså släppt taget för att vandra vidare på annat håll. Det känns kanonbra, samtidigt som det självklart är lite sorgligt att lämna alla goa arbetskamrater. Det känns också aningens läskigt, att säga upp sig från en fast tjänst till att börja på en "6 mån provanställning". Men hey, gör jag det inte nu så när ska jag annars göra det?
Man måste våga chansa! Dessutom kommer jag jobba kvar på jemman "på timmar". Så ett nytt kontrakt ska skrivas i veckan... Känns bra att kunna styra jobbet där själv...
* Ninni somnade i soffan i söndags, efter att ha lekt med bästisen på dagis hela dagen. Himla roligt initiativ av hennes mamma, som ringde oss och frågade om inte Ninni ville komma dit och leka! Första gången vi lämnat henne själv hos någon förutom släkten då. Och det gick kanon! :)
Vår lilla, stora tjej ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)