Myshelg i Helsingborg

Vi hade en mysig helg i Helsingborg och vi längtar redan tillbaka! Därför har vi planerat in att vi ska spendera en vecka av semestern, just där. Så himla fin och mysig stad.
Min farmor och hennes man har byggt en damm, som har en fontän som sprutar i olika våningar och lyser skiftande i alla regnbågens färger. Ungarna älskade det! Och ser ni? Barnen står utomhus i sina pyjamaser! SÅ fint väder hade vi. Underbart!
De har världens sötaste lilla vovve som också är världens snällaste...
... och gissa om Ninni var stolt när de var ute och promenerade och hon fick hålla kopplet! :)
Min farmor och hennes man är världens bästa ♥ Dessutom är de moderna. Kolla bara in deras fina sputnicklampa, som hänger över soffbodet. Urfin och superläcker! Jag vill med ha en sån... :D
På lördagen var jag och Hunken lite barnlediga och vi tog oss ner till stan för att strosa omkring, hand i hand ♥ Vi gick förbi en loppis som fanns på ett litet torg och jag fyndade en rosagnistrande ring för 20 kr. Billigt billigt! God mat och en massa mys, kan i korthet föklara vår helg ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michelle

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-10 | 22:24:00
http://harmankardonreceiver.org